Płaski brzuch

Płaski brzuch Każda kobieta, gdy zbliżają się wakacje marzy o płaskim brzuchu, jak również o zrzuceniu paru kilo. Ale same chęci to za mało, trzeba wielu godzina ostrego treningu, aby utrzymać siebie i swój brzuch w dobrej kondycji. Spójrzmy na parę przykładów jak dotrzeć do swojego celu. Jest wiele różnych sposobów aby mieć płaski brzuch, jednym z nich są nożyce. Ćwiczenie to możemy wykonać leżąc na plecach z rękami wysuniętymi wzdłuż swojego ciała. Polega ono na wymachiwaniu nogami w ruchu podobne do nożyczek. Nogi muszą być uniesione parę centymetrów nad ziemią. Innym sposobem są klasyczne i chyba najbardziej możliwe do wykonania brzuszki. Możemy wyróżniać brzuszki zwykłe polegające na podnoszeniu się tak aby nogi i nasze ciało stworzyło kąt prosty. Brzuszki skośne to brzuszki, które polegają na dotykaniu na przykład lewym łokciem prawego kolana i odwrotnie. Warto również pamiętać, że nie tylko ćwiczenia pomogą nam w schudnięciu, ale także odpowiednia dieta, której musimy przestrzegać, wyrzucając bardzo kaloryczne produkty z naszego jadłospisu, jak i słodycze. Takim sposobem w ciągu paru tygodni pozbędziemy się zbędnego brzuszka, ale tylko wtedy, gdy będziemy ćwiczenia wykonywać sumiennie i przez zbędnych przerw.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes